Ուսումնական տարվա ամփոփիչ հաշվետվություն

Ընթացքը`

  • Բլոգում տեղադրիր մաթեմատիկա բաժնի հղումը: Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։

https://surenivanyan.edublogs.org/category/%d5%b4%d5%a1%d5%a9%d5%a5%d5%b4%d5%a1%d5%bf%d5%ab%d5%af%d5%a1/

  • Ինչպե՞ս ես կատարում մաթեմատիկայի առաջադրանքերը, ընտրիր պատասխաններից մեկը՝ /կատարում եմ ինքնուրույն, կատարում եմ ծնողներիս օգնությամբ, մի մասը կատարում եմ դպրոցում, իսկ մյուս մասը՝ տանը, ձեր պատասխանը/մի մասը կատարում եմ դպրոցում, իսկ մյուս մասը՝ տանը, ձեր պատասխանը

մի մասը կատարում եմ դպրոցում, իսկ մյուս մասը՝ տանը, ձեր պատասխանը

  • Նշել մաթեմատիկայի ֆլեշմոբների մասնակցության մասին։ Մասնակցության դեպքում նշել, թե մեծամասամբ ո՞ր մակարդակի ֆլեշմոբին եք մասնակցում։ Ֆլեշմոբի առաջադրանքները ո՞ւմ հետ եք սիրում քննարկել։

Ես ֆլեշմոբը բոլոր մակարդակները անում եմ։ Ես սիրում եմ քննարկել իմ ընտանիքի հետ։

  • Մասնակցե՞լ եք 3-րդ ուսումնական շրջանի բոլոր մաթեմատիկական նախագծերին։ Տեղադրեք նախագծերի արդյունքների հղումները։

Այո

  • Նշել, թե ո՞ր նախագիծն է ամենից շատ դուր եկել և ինչու։

մաթեմատիկայի ելք ստուգատեսը

  • Ի՞նչ անհատական մաթեմատիկայի նախագիծ կառաջարկեք։

մաթեմատիկայի ելք ստուգատեսը

  • Պատմիր նաև այն լրացուցիչ նախագծերի մասին, որոնք կատարել կամ կցանկանայիր կատարել մաթեմատիկայից։

Ես կցանկանաի կատարել դասարանի չափում

  • Մաթեմատիկայից ստացած գիտելիքները կկարողանաք օգտագործել առօրյայում և շրջապատում։ Մի քանի օրինակով ներկայացրեք։

Որ պետք է գորգի տարացքը չափել։

  • Սիրո՞ւմ եք մասնակցել մաթեմատիկայի գործանական պարապմունքներին և ինչո՞ւ։ Ի՞նչ ես սովորել այդ պարապմունքների ժամանակ։

Այո ես սիրում եմ քործնական պարապմունքներին։ Ես սովորել եմ չափել տարացքներ

  • Ի՞նչ նոր ծրագրեր ես սովորել մաթեմատիկայի դասերին։

Ես սովորել եմ GeoGebra

  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա հաշվետվությունները:

Այո

  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի փետրվար ամսվա հաշվետվության հղումը:

Չունեմ

  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի մարտ ամսվա հաշվետվության հղումը:
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի ապրիլ ամսվա հաշվետվության հղումը:
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի մայիս ամսվա հաշվետվության հղումը:
  • 1-ից 10 միավորային համակարգով գնահատիր 3-րդ ուսումնական շրջանում կատարածդ աշխատանքը:

10/10

  • ի՞նչ կավելացնես մաթեմատիկայի հաշվետվությանը:

ոչինչ

Արդյունք՝

Սովորողները կամփոփեն իրենց երրորդ ուսումնական շրջանը, անհրաժեշտության դեպքում կլրացնեն բացթողումները: Արդյունքները կտեղադրեն բլոգում:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *