Առաջադրանքներ

253. Կետերի փոխարեն մտածել բայը տեղադրի՛ր համապատասխան ձևով:

            Այդ մասին նա հազար անգամ մտածել էր ու ոչ մի եզրակացություն չէր արել:
            Դու ինչի՞ մասին մտածում էիր, որ այդպես հանկարծակի վեր թռար:
            Երբ ես մտածեցի այդ մասին, աշխարհը փոխվում է աչքիս:
            Երանի՜ մտածեի ու հետո անեիր, այդ դեպքում ամեն ինչ ուրիշ կլիներ:
            Մտածեցի, ամեն ինչ ծանր ու թեթև արեց ու որոշեց մինչև հեռանալն անպայման տեսնել             նրան:
            Մտածի, հետո՛ արա, թե չէ ստիպված անընդհատ ներողություն ես խնդրում:

254. Նախադասություններում գործողություն կատարողի անունը չկա. գտի՛ր՝ մե՞կն է, թե՞ մեկից ավելի (եզակի՞ է թե՞ հոգնակի):

            Զարմացա – եզակի: Տեսանք – հոգնակի: Փնտրում ես- եզակի: Վազում եք- հոգնակի: Կտա-եզակի: Կհասնեն – հոքնակի:

255. Պարզի՛ր, թե տրված բառախմբերն ի՞նչ սկզբունքով են կազմված:

            Ա. Մտնեմ, տարա, հասել է, գալիս եմ, վազում ես, թռչի, ունես պիտի հասկանա,             գրավել է, կգտնեմ:

Եզակի
            Բ. 
Մտնենք, տարանք, հասել են, գալիս ենք, վազում եք, թռչեն, ունեք, պիտի             հասկանաք, գրավել են, կգտնենք:

Հոգնակի

256.Նախադասությունը լրացրո՛ւ: Պատասխանի՛ր հարցին:

            Բայն ունի երկու թիվ՝ հոգնակի և եզակի :
            Բայերից բացի՝ ո՞ր բառերը թիվ ունեն:

գոյական

257. Գրի՛ր, թե յուրաքանչյուր նախադասության մեջ գործողություն կատարողն ո՞վ է, և ընդգծի՛ր այն բառը, որը հուշեց:

            Օրինակ՝
Վերջերս այնտեղ հաճախ եք հյուր գնում: — Դուք:

            Երկու հարյուր կիլոմետր կտրել, եկել եմ, որ մի բան հարցնեմ: Ես
            Ծաղկած ճյուղը քո այգու եղրևանուց ես կտրել: դու
            Շան վզին փոքրիկ ռադիոընդունիչ էր ամրացրել:նա
            Անձավում ճանճի մեծության թռչուններ տեսանք:մենք
            Հետաքրքիր բան եք մտածել:դուք
            Մեզ ամեն տարի այցելում են:նրանք

258. Նախադասությունից այնպիսի բառ հանի՛ր, որ նախադասության միտքը չփոխվի (փորձի՛ր բացատրել, թե ինչո՞ւ է այդպես):

            Ես անհամբեր սպասում եմ նոր թռիչքի: Ես
            Դու հանգիստ նստել ես, կարծես ոչ մի տեղ էլ չես գնալու:դու
            Մենք ամեն ինչ պատմել էինք, դու ավելացնելու բան չունեիր:մենք
            Նա որտեղի՞ց էր գտել այդ հին իրերը:նա
            Նրանք անպայման կգան, դու սպասի՛ր:նրանք
            Նա մեծահոգաբար թույլ տվեց, որ ես նորից սկսեմ:նա
            Դու մի քիչ էլ սպասի՛ր, հետո գնա:դու
            Դուք ամռանը սարերում եղել ե՞ք:դուք

259. Պարզի՛ր, թե տրված բառախմբերն ի՞նչ սկզբունքով են կազմված:

            Ա. Երգում եմ, բերել եմ, լսեցի, լռեմ, կգամ, պիտի բարձրանամ: ես
            Երգում ենք, բերել ենք, լսեցինք, լռենք, կգանք, պիտի բարձրանանք: մենք
            Բ. Երգում ես, բերել ես, լսեցիր, լռես, կգաս, պիտի բարձրանաս: դու
            Երգում եք, բերել եք, լսեցիք, լռեք, կգաք, պիտի բարձրանաք:դուք
            Գ. Երգում է, բերել է, լսեցի, լռի, կգա, պիտի բարձրանա:նա
            Երգում են, բերել են, լսեցին, լռեն, կգան, պիտի բարձրանան:նրանք

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *