Ռադիոնյութ ճամփորդությունների մասին

Բարև Ձեզ ես Սուրենն եմ։ Մենք այսոր կզրույցենք ճամփորդությունների մասին։ Ես շատ եմ սիրում ճամփորդել, խորհուրդ եմ տալիս, որ դուք էլ ճամփորդել, որովհետև դա շատ հետաքրքիր է։ Ճամփորդելիս դուք շատ հետաքրքիր բաներ էք իմանում, ավելիլավ եք իմանում բնությունը։ Սկզքբում ճամփորդելու համար պետք է պատրեցտվել, վերձնել ձեր հետ պետքական իրեր, օրինակ՝ ուտելք, արևային գլխարկ, ջուր, արևային ակնոցներ և այլն։ Այսօր մենք հարցազրույց կվարենք Ռաֆայել հետ։
– Բարև Ռաֆայել ։
– Բարև Սուրեն։
– Ինչպե՞ս ես։
– Լավ եմ, իսկ դու ինչպե՞ս ես։
– Ռաֆայել դու սիրո՞ւմ ես ճամփորդել։
– Այո՛, ես շատ եմ սիրում ճամփորդել։
– Ի՞նչ իրեր ես դու տանում քո հետ։
– Ջուր, ուտելիք, գլխարկ, արևային ակնոց և ուսապարկ։
– Շատ լավ, դու ի՞նչ տեղեր ես ճամփորդել։
– Սիսիան, Սպանդարյան և այլն։

– Ռաֆայել իսկ դու ինչ տեսակի ճամփորդություններ ես սիրում։
– Ես սիրում եմ ճամփորդել քաղաքից դուրս, որովհետև բնությունը ավելի գեղեցիկ է, օդը՝ մաքուր։

-Իսկ ճամփորդությունները քեզ ի՞նչ են տալիս։

– Ճամփորդությունների ժամանակ ես ավելի լավ եմ իմանում բնությունը։
– Շատ լավ է Ռաֆայել ջան, այսպես մեր հարցազրույցը ավարտվեց, ցտեսություն։
– Ցտեսություն։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *