Սովորողի առաջին շրջանի հաշվետվություն

1.Բլոգում տեղադրել բնագիտության բաժնի հղումը

Ահա հղումը

2.Առանձնացնել այն նախագծերը, որին մասնակցել ես, ինչ կուզենայիր ավելացնել։

Դեղաբույսերը մեր կյանքում եղինջի մասին

3.Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

դեղաբույսները մեր կյանքում-եղինջի մասին

Երկրի մակերևույթի հիմնական ձևերը։ Հարթավայրեր

Քալբուկո հրաբուխի մասին

Քարոլորտ. Երկրի ներքին կառուցվածքը

Երկրի ձևը, չափերը: Քարտեզ, գլոբուս

ԼՈՒՍԻՆԸ ՈՐՊԵՍ ԵՐԿՐԻ ԱՐԲԱՆՅԱԿ: ԼՈՒՍՆԻ ՓՈՒԼԵՐԸ

ԱՐԵԳԱԿՆԱՅԻՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳ. ԱՐԵԳԱԿ, ՄՈԼՈՐԱԿՆԵՐԸ, ԵՐԿԻՐ

Աստղագիտությունը Հայաստանում

Քիմիական տարրեր

ՄԱՐՄԻՆՆԵՐՆ ՈՒ ՆՅՈՒԹԵՐԸ ՄԵՐ ՇՐՋԱՊԱՏՈՒՄ

4. Գործնական պարապմունքներից որին ես մասնակցել և ինչ ես սովորել։

Որ մենք հավաքում ենք տերևները, որպեսզի ստանանք հումուս

և խրեցրել ենք հող, որպեսզի կանաչ հող ստանանք

5. Քանի ֆլեշմոբի ես մասնակցել

երկու

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *